Snadné čtení
Obsah informací ve snadném čtení:
- Základní informace o nemocnici
- Kontakt
- Kdo se léčí v Psychiatrické nemocnici Marianny Oranžské ?
- Chci se léčit – informace
- K přijetí do nemocnice je potřeba
- Kde nás najdete?
- Jak se k nám dostanete?
Základní informace o nemocnici
Psychiatrické nemocnice Marianny Oranžské (zkratka PNMO) v Bílé Vodě je státní příspěvkovou organizací, kterou zřizuje Ministerstvo zdravotnictví ČR.
Nemocnice má 6 oddělení.
Může se zde léčit až 150 pacientů v rámci specializované následné lůžkové péče.
Kontakt
Adresa
Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské
Ves Bílá Voda 1
790 69 Bílá Voda
Telefon (spojovatelka)
Kdo se léčí v Psychiatrické nemocnici Marianny Oranžské ?
Léčí se zde lidé se závislostmi a duálními diagnozami.
- Závislost je nemoc, která negativně ovlivňuje život člověka a jeho blízkých.
- Závislostí je více druhů, např. závislost na alkoholu, cigaretách, na různých drogách, na automatech, mobilních telefonech atd.
- Duální diagnoza je závislost a duševní onemocnění současně. Duševní onemocnění jsou například poruchy nálady, poruchy chování, úzkosti, deprese a mnoho dalších.
Chci se léčit – informace
- Léčit se zde můžete od 15 let.
- Přijetí pacientů ve věku 15-18 let je nutné domlouvat s lékařem PNMO.
- Na léčbu se musíte objednat vyplněním on-line dotazníku k léčbě nebo také telefonicky, elektronicky e-mailem nebo písemně poštou.
Objednat telefonicky
Telefonní číslo pro objednání je: 588 517 539 nebo 722 110 395. Ozve se vám příjmová sestra.
Volejte v tuto dobu:
- Pondělí, úterý, středa, čtvrtek: od 7:00 hodin do 16:00 hodin
- Pátek: od 7:00 hodin do 13:00 hodin
Objednat e-mailem
Použijte tento e-mail: prijem@pnmo.cz
Objednat písmeně poštou
Jednoduše formulovanou písemnou žádost vložte do obálky a pošlete poštou na adresu:
Psychiatrická nemocnice Marianny Oranžské
Centrální příjem
Ves Bílá Voda 1
790 69 Bílá Voda
K přijetí do nemocnice je potřeba
- Vyplnit on-line Dotazník k léčbě
- Zajistit si doporučení k léčbě.
- Doporučení k léčbě vám může napsat váš praktický lékař nebo psychiatr.
- Doporučení k léčbě může také napsat kontaktní centrum nebo pracovník adiktologických služeb.
- Doporučení k léčbě může mít formu propouštěcí zprávy z jiného zdravotnického zařízení.
- Doporučení k léčbě nesmí být staršího data jak 1 měsíc.
- Doporučení k léčbě neposíláte předem.
- Doporučení k léčbě donesete při nástupu do nemocnice.
- Mít s sebou platný občanský průkaz a průkaz zdravotní pojišťovny.
- Mít s sebou věci osobní potřeby.
Kde nás najdete?
Nemocnice se nachází v severní části Olomouckého kraje v okrese Jeseník. Mapku a další informace najdete ZDE.
Jak se k nám dostanete?
Autobusem
Z autobusového nádraží Jeseník nasednete na spoj č. 120 do Bílé Vody, zastávka se jmenuje Bílá Voda, léčebna. Autobus zastaví před nemocnicí.
Vlakem
Vlak do Bílé Vody nejede. Cestovat vlakem můžete do zastávky Javorník ve Slezsku. V Javorníku musíte přejít pěšky z vlakového nádraží k autobusové zastávce. Nejblíže (asi 240 metrů) je autobusová zastávka s názvem Javorník,rozc.k žel.,st. (rozcestí k železniční stanici). Zde nasednete na spoj č. 120 do Bílé Vody, zastávka se jmenuje Bílá Voda, léčebna.
Autem
Na adresu Ves Bílá Voda 1, 790 69 Bílá Voda. Parkování je možné před nemocnicí
